اهميت فني بودن محتوا براي ارزش گذاري گوگل
اهميت فني بودن محتوا براي ارزش گذاري گوگل گوگل-اين موتور جستجوي محبوب - قطعا بدون هيچ دليلي در بين كاربران محبوب نشده است. يكي از دلايلي كه منجر به توجه گوگل شد value ارزشي است كه بر نيازهاي محتوايي مخاطب مي گذارد. در واقع گوگل تمام تلاش خود را مي كند تا همان موضوعي را كه كاربر جستجو مي كند به نمايش بگذارد. بنابراين بهتر است بين چندين يا گاهي اوقات-در ميان صدها سايت كه محتوا را در پاسخ به كاربر مورد نظر توليد كرده اند question.it بهترين و جامع ترين سايت را انتخاب مي كند.شما مي دانيد چه محتوا است و شما مي دانيد حساسيت گوگل در مورد نوشتن مطالب است كه اصلي و مورد نظر توسط اين موتور جستجو. كه مهم ترين كار شما را به سود دهي بيشتر مربوط به كدام بخش است, با پاسخ هايي مانند: تبليغات, و غيره. رزورتاژها و بك لينك ها و غيره. مواجه سرد بود. اما اكنون مي دانيم كه توليد محتواي اصول يكي از عوامل مهم رتبه بندي سايت هاي گوگل است.
دانستن اين نكته مهم در مورد گوگل-اكنون ما درك مي كنيم-چرا ما بايد سخت كار كنيم تا رتبه بندي كنيم و به اين موتور جستجو اين حق را بدهيم كه سخت عمل كند تا مخاطبان و كاربران خود را از جستجو در گوگل راضي نگه دارد. اما شايد اين سوال براي ما مطرح شود كه ويژگي هاي يك محتواي اصولي در گوگل چيست و چگونه مي توانيم محتوا را با توجه به الگوريتم هاي اين موتور جستجو توليد كنيم ( اين بايد براي كاربر و خوانندگان موثر باشد و بتواند خواننده را درگير كند. ما مي توانيم اين اثربخشي را با اظهار نظر كاربران و به اشتراك گذاري محتوا اندازه گيري كنيم. واضح است كه ما تمام اين اصول را دنبال مي كنيم تا در نهايت بتوانيم از وب سايت ما بيشتر دريافت كنيم. در واقع اگر ما يك سايت فروشگاهي داشته باشيم-هنگامي كه بتوانيم بگوييم-موفق به فروش بيشتر شده ايم. ما قطعا به اطلاعات و دانش در مورد روش هاي فروش نياز داريم تا بتوانيم سود حاصل از فروش را افزايش دهيم. تاكنون چندين بار از عبارت كليدي استفاده كرده ايم. اما اين كلمه كليدي كه بر ايجاد محتواي اصولي متمركز است what در كدام قسمت از متن بايد استفاده شود تا گوگل متوجه ارتباط صحيح اجزاي مختلف محتواي ما شود؟ كلمه كليدي چيست همانطور كه تا كنون ذكر كرده اند, تمركز كل متن و مقاله ما حول محور يك كلمه با يك عنوان كلمه كليدي. براي توليد اصولي بهتر است content.to تعريف صحيحي از كلمه كليدي داشته باشيد.يكي از اقدامات مهم براي توليد محتواي اصولي تحقيق در مورد كلمات كليدي و بالا بردن da سايت است. در واقع مي توان گفت كه كلمه كليدي عبارتي است كه يك كاربر گوگل براي پاسخ يا توضيح own خود جستجو مي كند. متن شما بايد اين كلمه كليدي را به گونه اي متناسب كند كه گوگل ارتباط محتواي شما با جستجوي كاربر را درك كند. موقعيت هاي صحيح براي استفاده از كلمه كليدي هميشه به ياد داشته باشيد كه اپليينگر بايد در جاي خود انجام شود-با تراكم مناسب و به روشي اصولي-نه در همه جا كه فكر مي كنيم زيباتر است. در واقع استفاده از كلمه كليدي در ? قسمت متن-براي اتصال كلمه با محتوا به گوگل-ضروري است.ابزارهايي كه راه را براي انتخاب كلمات كليدي براي توليد محتواي جانبي هموار مي كنند. مطالبي كه تاكنون توصيف كرديم براي نشان دادن ارتباط محتوا در سايت خودمان بود. بنابراين ما مي خواستيم مقالات وب سايت ما ارتباط معني داري داشته باشند تا بتوانيم محتواي اصولي توليد كنيم. اما اكنون سوال اين است كه چگونه مي توان اين ارتباط معنايي را با خارج از سايت برقرار كرد-شايد اولين پاسخي كه به ذهن خطور مي كند-بك لينك خريد رپورتاژ مجله اي ايراني يا پيوند خارجي است. اما چگونه گوگل بايد بين تعداد زيادي از رمزگذاري هاي يكسان با يك كلمه خاص-وب سايت شما در رابطه باen تشخيص دهد. پاسخ اين سوال در دو كلمه خلاصه مي شود: امضاي محتوا. حال بياييد در مورد اينكه امضاي محتوا چيست و چيست صحبت كنيم what امضاي محتوا امضاي محتوا در واقع يك عبارت يا بخشي از متن ما در يك پاراگراف است كه كاملا يوني است. ويژگي هاي امضاي محتوا عبارتند از: امضاي محتوا بايد معنايي مستقل از نوشته هاي قبلي و بعدي خود داشته باشد. كاملا يوني است و كپي نمي شود. در امضاي محتوا بهتر است از كلمات كليدي استفاده كنيد. در اين امضا بايد اصول نقطه گذاري مانند نقطه گذاري يمن و مجازات صحيح رعايت شود. ويژگي اي كه اين امضاي محتوا براي ما دارد اين است كه مي توانيم از اين امضا در متن گزارش ها و فرت هاي خارجي استفاده كنيم. اين يك ارتباط معني دار بين سايت ما و محتواي منتشر شده ما در خارج از سايت ايجاد مي كند و گوگل اين ارتباط را به خوبي درك مي كند. برنامه ريزي محتوا براي اين كار ما در مورد كارهايي كه براي توليد محتواي اصولي بايد انجام دهيم بيشتر به شما گفته ايم. اما اگر ما حتي همه اينها را رعايت كنيم-بدون برنامه و برنامه-چقدر مي توانيم اميدوار باشيم كه مسير انتخاب شده ما درست باشد و گمراه نشويم؟ قبل از اينكه بخواهيم اين اصول را در سايت خود اجرا كنيم-ما بايد يك برنامه مدون داشته باشيم. در واقع-برنامه ريزي كليد رسيدن به مقصد با كمك ارگن است-مسير رسيدن به هدف نرمتر مي شود و به ما در چالش ها كمك مي كند. بازاريابي محتوا توليد محتواي اصولي بحث اصلي و محوري اين مقاله بود. چه چيزي را بايد مشاهده كرد تا محتواي ما از ديدگاه گوگل اصولي باشد. ايجاد محتوا در مورد كسب اعتبار از طريق گوگل-بدون شك مي تواند با جذب مشتري بيشتر منجر به افزايش كسب و كار شما شود. اما يك نكته بسيار ظريف در اين وجود دارد. اگر براي درج محتوا مدتي طول بكشد-بهتر است-ما محتوا را به روز و اصلاح مي كنيم. يكي از مواردي كه مي تواند به ما كمك كند پاسخ دادن به نظرات كاربران در صفحات مختلف سايت است. همچنين به روشي ديگر مثلا اگر در مورد يك موضوع حقوقي يا حقوقي در سايت نوشته ايم و مدتي بعد يادداشت هايي در قانون وجود دارد we ما همچنين با افزودن يك پاراگراف در مورد قانون يا يك يادداشت جديد ايجاد شده توضيحي مي نويسيم تا گوگل متوجه شود محتواي ما به روز است. متناسب با نيازهاي روز چيز ديگري كه شما نياز به پايبندي به در ايجاد محتواي اصولي uni منحصر به فرد و عدم تكرار محتوا است. پست شما نبايد از سايتهاي ديگر بسيار كپي شود و بايد چيز جديدي در مورد سايتهاي رقيب براي گفتن داشته باشد. به طور كلي مرور محتواي وب سايت هاي رقباي ما مهمترين منبع ما براي شناسايي يك موضوع جديد است-دست نخورده و مورد بحث قرار نگرفته است-در حوزه موضوع مشترك ما هنوز ذكر نشده است. محتوا متناسب با نيازهاي روز و نگراني هاي كاربر و جامعه است. گوگل به دنبال رسيدگي به نيازهاي كاربران و موضوعات پرطرفدار است و نگراني هاي كاربران را به عنوان يك امتياز براي وب سايت ما در نظر مي گيرد. به عنوان مثال بايد بدانيد كه يكي از موضوعات مورد بحث ما اين روزها ويروس كرونا است. محتواي قابل فهم بنويسيد علاوه بر اينكه زبان محتواي متن بايد براي كاربر قابل فهم باشد ... محتواي ما با استفاده از ويديو, تصاوير, نمودار, جدول, و اينفوگرافيك براي كاربر-be بودن. با استفاده از عناصر بصري - ما مي توانيم انتقال مفهوم را براي كاربر راحت تر كنيم. سئو به رنگ سبز
برچسب: ،
ادامه مطلب








